utorok 1. novembra 2011

Sovička húúú:

Ja aj tvorím, ale s fotením je to bieda. Túto čiapočku som chcela uháčkovať už vlani, ale až teraz vyšiel čas na sovičkovanie.. Malý sa večne mece, a keď vidí že sa ho snažím odfotiť zákerne sa otáča opačným smerom. Tak aspoň takéto fotky z diaľky.. Mám v pláne aj nákrčník v týchto farbách zo zvyškov, len dúfam, že nie až na budúci rok :)


Mala by to byť sova, ale akosi som si nie istá.. proste dve veľké oči so zobákom.. Je to len tak od oka, pridávané a merané na mieru, aj s ušo-krytmi.
A aby aj sova mala ušká, urobila som dva uzlíky hore na čiapočke..
Ešte mám v pláne aj dievčenskú verziu - v žltom ako kuriatko práve vyliahnuté - do daru, ale neviem či to stíham. Pod stromček si prajem ešte aspoň 2 nové ruky, nech môžem ako chobotnica robiť veľa vecí naraz.. A asi nie som jediná, že baby? :D :D :D

2 komentáre: