piatok 10. decembra 2010

Mandľové vianočné pečivo:

Vonku sa snežní čerti ženia, a tak som sa pustila do pečenia. V našej rodine je zvykom mať na štedrovečernom stole napečených 12 druhov koláčov. No... 12 sa mi ich asi nepodarí, ale treba aspoň začať, nie? :) Medovníčky a linecké koláčiky, klasiku mám, tak som skúsila nový recept. A takýto je výsledok:






















Ak by ste chceli aj vy vyskúšať môj vylepšený recept, tu je:

Cesto:
300g hladkej múky
100g práškového cukru
100g pomletých olúpaných mandlí
3 žĺtky
200g masla
štipka soli
1/2 ČL škorice
citrónová kôra

Krém:
200g čokolády (jedna mliečna a jedna na varenie)
100g pomletých orechov
100g pomletých piškótov
maslo od oka :)
kokosový likér

+ poleva a cukrové ozdoby.

Ja som dala čokoládovú polevu s bielymi cukrovými vločkami a bielu polevu s farebnou posýpkou, ale výber je na vás.. Zo zvyšného krému urobím guličky v kokose a bude o jeden druh viac..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára